سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه آرم خود را با فرمت AI برای Adobe Illustrator دریافت کنیم؟

اگر یک آرم با Logaster ایجاد کرده اید ، ممکن است بخواهید آن را در قالب پرونده AI بارگیری کنید. به دو دلیل عمده: اصلاح آرم در Adobe Illustrator پس از بارگیری از سایت ما ، یا چاپ آرم روی محصولات مارک دار. چاپ معمولاً به فرمت پرونده AI نیاز دارد. به خاطر داشته باشید که Adobe Illustrator یک ویرایشگر گرافیکی برداری است. بنابراین ، ضروری است که پس از کار در Illustrator ، پرونده را به صورت AI ، که یک قالب برداری است ، ذخیره کنید و این باعث می شود تا با قالب برداری دیگری - PDF سازگار باشد.

 

دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه دریافت آرم خود در قالب فایل AI


مراحل بسیار ساده است. ابتدا باید آرم را در قالب PDF از حساب Logaster خود بارگیری کنید. فایلهای برداری (از جمله PDF) در بسته S موجود است. اگر بسته XS دارید ، می توانید آن را به S ارتقا دهید ، در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه انجام این کار در مقاله ما آورده شده است. ابتدا وارد حساب Logaster خود شوید.

مارک مورد نیاز خود را انتخاب کرده و به صفحه آرم بروید.

 


آرم را در قالب PDF بارگیری کنید.


پس از آن ، دو گزینه برای تبدیل پرونده آرم خود از PDF به AI وجود دارد: استفاده مستقیم از Adobe Illustrator یا استفاده از مبدل قالب آنلاین.

Adobe Illustrator

تصویرگر باز برای بارگذاری آرم به صورت PDF به "File> Open" بروید.
مبدل قالب آنلاین فایل

همچنین می توانید از مبدل قالب آنلاین پرونده به صورت آنلاین-converting.com استفاده کنید. برای انجام این کار ، باید پرونده آرم خود را در این وب سایت بارگذاری کنید.
پس از آن ، به سادگی فایل را در رایانه خود بارگیری کنید و Adobe Illustrator را برای ویرایش بیشتر باز کنید یا آن را برای چاپ به چاپخانه ها بفرستید. اگر به کارت ویزیت با فرمت AI نیز نیاز دارید ، مراحل مشابه است ، تنها تفاوت در این است که شما باید دو پرونده را که در جلو و عقب کارت ویزیت شما هستند ، تبدیل کنید.